söndag 15 mars 2009

Alison Blaire och Bokor




Förra helgen blev det dubbel utgång. Det var ett tag sen.


Macke undrade om jag kunde fota hans band Alison Blaire, ett tralligt punkband. Jesper och jag tog en drink och gick till Black Horn. Väldigt medryckande band! Gick förbi Saliga Munken och sa hej till Anso & Johan.
På lördagen kom A&E. E & J skulle på Bokor's releasefest men jag hade sagt tidigare att A kunde komma hit på middag och sen softa om hon ville, jag orkade inte gå ut. Men på fredagen blev jag lite sugen då jag tänkte på hur många av hårdrockarna jag inte sett på länge. Kanske läge att visa sig ute. A tänkte åka hem när vi gick ut då hon hade stukad fot. Vi bjöd på Kyckling Cacciatore - mums! Drack drinkar och tittade på klipp från Little Britain. Messade med Nina som fyllde 30 och de hade inga planer. Så vi bjöd över dom och de kom med 2 flaskor champagne! Fick köa i en evigheter, så sjukt seg snubbe i garderoben och vakterna gick ut för att ta kort på kön bara för att visa status. Jävlarna. SÅ är de på väg att kasta ut Crash för att de har dåligt med folk?! Illa. Vi var så nära att ge upp, vilket flera säkert gjorde. Och det är INTE Crash's fel... Vi missade Griftegård därför. Ola's band. De lät bra iaf. Vilket inte mellanbandet gjorde. Hua. Minglade och träffade idioter. Så här i efterhand så skulle vi kanske ha anmält blottaren? Men vet ju inte vad den där snubben gör i framtiden. Suck. Bokor klev av 2.50 så vi började ge oss hemåt. Jag var hungrig igen o vi försökte med McD, men det var galet mkt folk. Min hjärna vaknade och jag föreslog Sibylla som ändå är på väg hem! Sen vet jag inte var tiden tog vägen för den var kl 5. Då jag i vanliga fall vaknar av insomnia. Min kropp var inte så glad på söndagen. Trött trött trött. Men det var en trevlig helg!




Inga kommentarer: