söndag 21 februari 2010

Ingen kul vecka...

Hela februari var uppbokat med en massa roliga händelser; after work med Nollelva inkl musikquiz, Munkens musikquiz, middag hos kompis, Thåström, Guskelovs uppståndelse för en kväll, 25-årsfest i GBG, Munken filmquiz, J party...

Det enda osm blivit av är Thåström och filmquiz. Guske blev av men inte för vår del. Suck, allt inställt för min del pga sjukdom. Hur länge ska detta hålla på? Bah. It sucks. Inte blev jag miljonär igår heller. Nytt försök på onsdag.

Veckan började med ett meddelande om att en kollega avlidigt i söndags. Tungt. En jag hjälpt med broschyr, faktablad och säljbrev... Känns väldigt underligt.

Ytterligare en månad jag har blivit erbjuden. Var tvungen att kolla upp saker innan jag kunde tacka ja/nej och tyvärr så fick jag inget ljust meddelande på mailen. Så det blir att tacka ja på måndag. Något som är positivt med att jobba hela mars är att jag får full semesterersättning i pengar när jag slutar. Yey! Jag kan ha semester i framtiden! Har alltid suttit med timanställning osv. Hade 3 v semester i somras, första gången nånsin jag haft 3 v och första gången betald sedan 2000!

Inga kommentarer: