söndag 20 juni 2010

Spenderat!

Denna månad har jag lyxat, så skön känsla! ;) Inget på sparkontot utan köpt det jag behövt eller bara velat ha!
Vi var i Stockholm på en endagstur där jag ÄNTLIGEN köpte ny kamerautrustning! TACK till Fotokungen, superbra service, hjälpsam, jag fick en stor fotobok på köpet - Bruno Östling - Att överleva dagen! Där ska jag helt klart handla fler gånger!

Beställde t-shirts från Threadless i veckan. Brukar ta ett par veckor. Men annars väldigt smidigt. Kan inte berätta vad jag köpt där då det är bl.a present.

Även beställt hårspännen, lipstick case, lösögonfransar m.m. från Shock, hoppas att det kommer snart!

Hudoteket blev det en stor beställning från också. Rekommenderas! Supersnabb leverans! Jag fick 4 prover, handskriven hälsning från den som tagit hand om min order. Jag använder Decléor och MD Formulations, vilket är dyra märken men väldigt och drygt! Till vintern behöver jag en nattkräm men annars har jag allt för 6 månader framåt.

Träffade en väldigt trevlig och hjälpsam tjej som jobbade på Sci-Fi bokhandeln. Man kan läsa i Miss Deliana's blogg hur man syr om en herr t-shirt till en tjejmodell! Vi diskuterade Zombie-tröjorna som fanns, men dock bara i stl L... Nån dag ska jag våga mig på att sy om mina stora tröjor.

Woho, äntligen har jag fått känna mig lite rik!

2 kommentarer:

Löpning & Livet sa...

Härlig känsla det där! :)

Ska bli roligt att ses i helgen!! (för ni skulle också till erika och annika va?)

Löpning & Livet sa...

erik kanske han heter iofs :D