söndag 3 april 2011

Jag förstår inte var tiden tar vägen...

Jag ser fram emot en helg då vi inte har några planer. Alls. Inga måsten, ingenting. Göra vad som faller mig in. Men inte denna helg heller. Idag är det kalas, brorsdottern fyller snart 11..! Jag ska uppdatera mitt cv och ansökningsbrev, söka ett jobb, skriva rekommendation på Linkedin och uppdatera mina arbetsuppgifter på Linkedin. Sen har jag en hemsida att ta hand om. Den är out-of-date och måste fräschas upp. Ska då bygga en helt ny hemsida, lite nytt att lära.

Hälsade på A som ligger på ortopeden igår. Hon har legat där i en vecka nu, puh. Men för ett par minuter sedan fick jag sms om att hon ska på operation nu, yey! Hon bröt foten förra helgen, på tre ställen. Men trodde inte att det var så farligt (Superwoman) så hon låg hemma tills hon inte stod ut mer. Eftersom hon väntade så svullnade det mer o mer så hon har fått ligga med benet i högläge sedan dess för att svullnaden ska gå ner så de ens kan operera. Haft en stålställning rakt genom fot och ben ett par dagar, ugh! Men förhoppningsvis kommer hon hem imorgon eller på tisdag!

Så skulle jag vilja hinna med en film..! Kanske The Social Network ikväll?

Inga kommentarer: