fredag 3 oktober 2008

Jag älskar hösten

Det är så vackra färger, det är lite (OBS lite) kallare och man kan ha flera lager av snygga kläder och man får vara lite höstdeppig och lyssna på mysiga låtar. Det jag inte gillar är förkylningar och influensan som tyvärr följer med årstiden... Idag blev jag hemma. Fick feber igår. Men är inte sjuk annars. Skumt. Känner mig dåsig och tung i huvudet. Sov 21 - 7.30. Blev beordrad att stanna hemma, inga vikitga deadlines som går att lämna in på måndag. Åt frukost i lugn och ro och bara fanns. Försökte se en film men somnade efter 10 min. Sov ytterligare 3 h. Så något är ju fel. Snart är det läggdags igen.
Messar lite med en gammal klasskompis, Kricko, från högstadie/gymnasietiden. Pratar musikminnen. Det var hon, Malin och jag som lyssnade på Broder Daniel, Kent och Yvonne. En gång i tiden. Skickade denna till henne;

http://www.youtube.com/watch?v=tD5tvz1bbOI&NR=1

*myser*

2 kommentarer:

Anonym sa...

Krya på dig gumman. Kram

Anonym sa...

Jopp en ny :) ...o det e jättemysigt, men han bor inte här så det blir ett himla åkande på helgerna o ett himla längtande i veckorna.

Längtar efter klassen...skulle va kul me en lite reunion....om nån orka dra ihop nåt förstås...själv har jag lite lite energi för tillfället.

Kram