söndag 28 september 2008

Trötter

Trivs superbra på nya jobbet! Dock är jag helt slut! Skulle behöva sova 10h/natt men så blir det ju inte. Mycket nytt, bara matas in. Nu ska hon jag ersätter gå hem 2 v tidigare än planerat, är lite nervös för det. Men det ska väl gå bra.

Var i Djursnäs förra helgen med Midsommargänget (- Andréa som var upptagen med andra festligheter i Gbg). Det var trevligt, mycket mat. Knappt någon dricka. Det var skönt. Men var trött dagen efter, inte fått sova ut och sen dela vardagsrum med 3 andra. Som jag fick köra i säng vid 4. Jag behövde sova. Blev en soft söndag därav konstig seghet att börja veckan med.

I torsdags kom marknadsansvarig från Skåne och det blev lunch på Posten, möten, middag på Asken och lunch på Carl Johan. Vilken lyx! Inte van vid såna förmåner!

Fredag: After Work med JesperBlack Lion Inn. Nu förstår jag grejen med After Work. Det är inte samma sak när man jobbar till 20 om man säger så. Köpte en snygg (vad annars, jag köper inte fula prylar..?) skotskrutig väska. Och massa gott till kvällen. Somnade 21. Ooops. Vaknade till sen sov jag 22 - 8. Jesper åkte till Gbg på inflyttningsfest hos Patricia. Men jag orkade inte följa med. Och har jobb att göra. + Kulturnatt.

Städ 11-15. Träffade Fia och Fredrik och åt gott på Express Broadway - mmmm deras Foccacia! Var på Aikido, roligt att titta på! Sen Marcus Birro och Mikael Ericsson som berättade om deras nya pjäs. Utställningar på Arbetets museum. Jan Stenmark på Grammofon. Sen till en fest som Fredrik var på men vi var nyktra - de inte, så det var inte så kul. Sen gick vi hem till mig och latade oss och åt godis. Fick några samtal, men var som tur vaken. Somnade strax efter 1.

Och idag är jag förkyld. Tjo! Känner att detta kommer inte sluta bra.

1 kommentar:

Anonym sa...

Det låter alltid som du ahr en massa skoj för dig :) Riktigt bra jobb du verkar fått...det är du värd tjejen. Här e det bara bra...men hatar den här förkylningen som går nu. Man e däckad varannan dag och varannan dag känner man sig frisk...blä.

Kram kram