måndag 10 november 2008

Trötter #?

Sov dåligt i natt. Nervös för fotning. Koncernen på 9 pers. Sen styrelsen på 6. Sistnämnda hade jag träffat 1 av 6. De andra bestod av min VD, min chef, ägarna till företaget. En av de som grundat Stadium. Pust. Men det gick bra! Ett gäng bilder att gå igenom bara. Lyckades få bra gruppbilder också. Det är det svåraste. Att få 9 pers se normala ut på en och samma bild. Svårare än vad det låter.

Fotningarna gick smidigt iaf, men oj vad trött jag är! Blev äntligen klar med logotypen för 50-årsfirandet 2009. Pust. Just nu är allt viktigt klart, det som var bråttom med. Ett gäng bilder ska jag gå igenom och retuschera och lägga in i Photoshop Elements. Hemsidan ska uppdateras oxå. Jättemycket.

Skickat vidare 24 bilder som sista bröllopet som ska retuscheras. Jag har varken ork eller tid. Ligger efter. Damn it. Jag har 27 stycken som jag ska retuschera själv. 36 är gjorda. Micke är det som är snäll och hjälper till. Jag betalar för det. Väldigt mycket värt pengarna!

1 kommentar:

Löpning & Livet sa...

Kul att du får jobba md det du vill! (Men jag förstår att det blir stressigt ibland)