lördag 13 juni 2009

Musikquiz och Terminator 4

Mmmm, platt kan man säga. Och ojämn. Men sevärd. Det är ju action och robotarna är onda och det är en del snygga scener. Man märker att de tittat på Tha Dark Knight och Transformers. Hehe.

Bakis var jag. Men jag höll mig vaken för det hände saker hela tiden, så det är ju bra.
En gratis biljett har jag att hämta ut, tack vare Bioklubben. Då blir det "Drag me to hell". Får se om det hinns med nästa vecka, jag kanske blir skickad till skåne på produktfotografering. Annars får vi vänta en vecka, men jag tror den är underhållande! Sam Raimi!

I onsdags var vi på musikquiz på Munken. Otroligt kul! Jag blev väldigt tävlingsinriktad och höll på att gå sönder när jag inte kom på saker som jag egentligen vet. Charmigt. Såklart blev det fler cider än tänkt, då många var kvar och det var trevligt. "Lite trött kan jag väl vara imorrn", tänkte jag. Man glömmer ju lätt bort alla andra känslor. Suck.

Inga kommentarer: