torsdag 2 juni 2011

En heldag/kväll

Slutade kl 12 och jepp, vi gick ut till Plantagen och handlade mynta och stjärnöga bl.a och sen gick vi hem. Lite imponerade är vi. Åt skaldjursplatån - oh herre... vad gott! Vann ett presentkort på FB, 500 kr i valfri butik = gratis skaldjursplatå, lite extra räkor + en massa lax. Yum! Drack lite champagne och firade att vi trivs i nya lägenheten, att vi kommit i ordning (några saker kvar dock, men ändå) och firade att vi båda har jobb. Det har varit lite av det under våra 8,5 år tillsammans.

Några f.d kollegor hade after work på Bishop's så vi gick dit en sväng. Jättekul att träffa dom! Ska även ta ut min f.d chef på middag för att visa min uppskattning, han gav mig chansen att göra något stort när jag var nykläckt grafiker och han är en grym chef! Han är en person jag vill hålla kontakten med!

Vi gick hem och tittade på ett avsnitt av IT Crowd - bland de absolut bästa som gjorts! Sedan blev det Rambo 4 - vilken vi sett tidigare, men den tåls att se igen. Mycket bra och verkligen en realitycheck. Den borde de visa i skolorna för kidsen - så att de vet och förstår hur det ser ut i vissa länder, ännu idag.

Inga kommentarer: