tisdag 31 maj 2011

Efter jobb

After Work idag med två stycken från mitt förra företag. Blir La Uva, där den kvinnliga kollegan och jag varit tidigare och druckit goda blåbärsmojitos! Kan nog bli en sån idag också...

Sangria, en spansk restaurang som finns i Linköping har nu öppnat i Norrköping. Men det verkar som att det bara serveras lunch just nu. De skulle ha öppnat i februari/mars så de är väldigt sena... Ingen aning vad som händer på den fronten, men jag hoppas de öppnar kvällstid snart för jag är väldigt intresserad av att testa deras meny!

Imorgon slutar vi kl 15, men om jag hunnit med allt hoppas jag kunna sluta vid 12. Möjligen blir det en promenad till Plantagen, måste köpa plastkrukor så vi kan plantera om i helgen. På kvällen ska vi äta en mumsig skaldjursplatå från Fiskmagasinet, yum yum!

Inga kommentarer: