måndag 23 juni 2008

Chockad

Vi har målare som målar utsidan av fönster. Ringde o berättade innan de började att vi hade katt o jag ville typ vara hemma. Han verkade tycka att jag var fånig o han sa att de var vana o att djuren brukar lägga sig under soffan. Idag när jag kom hem var lägenheten låst o datarumsfönstret stod vidöppet! Vår älskade Sluggo..! Har aldrig varit så stolt över att ha en feg katt! Puh! Han låg fortfarnade under soffan, som han alltid gör när de kommer. Allt kvar som tur var! Har ringt till hyresvärden och förklarat, de var inte glada! Sista gången jag släpper in nån när jag inte är hemma!
Jag är helt chockad och paralysired. Jesper bara kokar...

3 kommentarer:

Anonym sa...

jäkla människor och inte fatta saker... tur att det gick bra ändå!

Anonym sa...

Ja jag vet precis vad du menar...så fort nån ska komma o fixa så blir man rädd att de ska smita. Och nu är det tydligen bevisat...folk tänker inte riktigt som de borde!!!

Anonym sa...

Som sagt, tur att Sluggo är en fegis! *kram*