onsdag 4 juni 2008

Snart ledigt!

Då ska jag verkligen unna mig att inte göra någonting. Men frågan är om jag kommer att klara av det. Har alltid en massa att göra. Suck. Inte klar med bilder som jag hade tänkt lämna in dag så jag slipper att tänka på det. Men de ska bara sorteras, går fort när jag väl kommer igång. Är bara så sjukt trött på kvällarna när jag jobbar till 20, får inget gjort. Idag var jag uppe vid 7 för att diska och fixa. Ska försöka springa iväg till reklambyrån innan jag ska till kuratorn kl 10.20. Funderade på att lyxa med aiolimacka på Färgargården och ta med till min lunch kl 17 på jobbet. Men jag tar nog sushi istället, det är ändå på vägen så jag slipper cykla/gå till andra sidan av stan och sen tillbaka igen. Stress stress stress.
Helgen var kalas iaf! Linda, Mich, Jesper och jag käkade i solen och drack drinkar. Sen kom David, sen kom Sami & Linda med Hubbe. Och då blev det kubb! Haha, det rockar fanimej. Roligt folk ute och jag kastade i en femma i en spelautomat. Lullig och fattade inte alls vad jag pysslade med. Jesper kunde tydligen inte heller hur det funkade. Tills Mich sa; du vann 180 kr på bara det spelet! (Jag valde nötter och vips så var det pengar, point and win) Va?! Så visade han att det som stod i kreditrutan var mina pengar, inte några poäng som vi fått för oss. 246 kr på 5 kr! What?! Hur tar man ut hur tar man ut?! Så jag gick hem med 200 kr plus i fickan. Inte illa.

2 kommentarer:

Anonym sa...

hehe se där, undarar om det är många som tror dom bara spelar bort poäng och inte pengar då?

Anonym sa...

Aaahhh 200 kr plus e inte helt fel, du har liksom tjänat in några fikor :) Kram