torsdag 19 juni 2008

Utmanad av finnjonna!

Fem saker på min "to-do-lista" för morgondagen:
1. Dricka kaffe(!) så att jag kan hålla mig vaken
2. Packa
3. Åka till Västervik och fira med 4 andra par
4. Spela och vinna kubb!
5. Äta en massa gott och prata så jag vrickar tungan och lyssna så att jag får ont i öronen... ;)

Fem dåliga egenskaper:
1. Lat, men har alltid 70 "järn i elden"...
2. Feg. Är fegare än vad folk tror.
3. För hjälpsam för mitt eget bästa. Men jag jobbar på det och sade nej idag! Woho, poäng till mig!
4. I'm the worrying kind. Fröken Orolig. Önskar att jag tog det lugnt och slutade tänka så mycket på "tänk om..."
5. Fröken stökig med liten bokstav. Viktiga saker är det ordning på, men kläder och övriga saker kastas eller läggs överallt runtom i lägenheten. Men jag irriterar mig bara på J's saker som ligger framme. Det konstiga är att jag VILL ha rent och fint hemma. Suck.

Fem platser där jag bott:
1. Arboga
2. Norrköping
3. Linköping
4. London
5. -

Fem jobb som jag haft:
1. Administratör
2. Telefonintervjuare/översättare
3. Ämneslärare i fotografi och mörkrum
4. Kundtjänst
5. Fotograf

Jag utmanar; Michis, Elin, Andréa och Malin.

Nu ska jag bil nykter efter lite firmafest. Äta mig mätt på chips och börja planera packning. Glad Midsommar!

2 kommentarer:

In waiting sa...

Det där ska jag ta och göra... Imorgon. Nu ska jag sova! Ha det underbart!

Löpning & Livet sa...

rotrevligt att ses! får ta tag i den där utmaningen på måndag :)