onsdag 3 december 2008

Som vanligt...

... dåligt med uppdatering. Jag är helt slut, orkar ingenting när jag kommer hem. Ligger redan i sängen. Suck. Är det så här livet ska se ut? Jag som hoppades hinna med en massa och träffa vännerna nu när man äntligen jobbar dag. men icke. Blev övertalad att gå på pilates i måndags med Fia. Jävlar. Trodde inte att det skulle vara så jobbigt. Har träningvärk i magen som aldrig förr! Väldigt bra för min potatissäckshållning. Måste fortsätta med det.

Var hos A & E på middag i lördags i Linköping. Mycket trevligt. Jag var dock nykter och körde, hade nog behövt en drink eller två... Vi ska dock till Black Lion Inn imorrn så då får jag min GT och kan förhoppningsvis slappna av. Imorrn bitti är det möte med reklambyrån som jag hade praktik på, de gör vår årsredovisning. Alltid kul att titta förbi där!

Inga kommentarer: