onsdag 31 december 2008

Ut med det gamla och inte in med mer nytt!

Har rensat lägenheten i flera dagar. Inte klara än, men oj vad vi har kastat grejer. Har 4 kassar som ska skänkas också. Och då har jag inte ens börjat med klädkammaren än... Rensa massa gammalt och inte ett enda nytt glas ska in i detta hem! Vi drunknar...

En lugn jul blev det i skogarna utanför Karlskoga. Orkade inte åka efter jobbet i tisdags utan köpte mat och godis och lade mig på soffan och sov. Sover 10 h per natt, jag är helt slut. Inte bra att jobba för mycket. Skära ner på extrajobb osv. Men nu ska det bli mer konstnärligt foto ett tag! Underbart att jobba med det som jag älskar! Grafisk formgivning och foto! Då kan jag även ägna min fritid till konstnärlig kreativitet! Sparar till ny utrustning.

Dags för städ. Ikväll kommer A&E på nyårsmiddag. Meny:
Förrätt: Räkcocktail
Middag: Oxfilé, pommes chateau, rödvinssky
Efterrätt: Chokladmousse med jordgubbar
Champagne vid 12-slaget: Gula änkan

God nytt år!

n/p: Duffy - Rain on your parade

2 kommentarer:

Löpning & Livet sa...

Gott nytt år! Hälsa de andra också, kram!

Anonym sa...

Jag håller med...allt går verkligen helt galet fort. Det sista året hänte så sjukt mkt... Hoppas det ny året blir allt du önskat dig. Kram kram