söndag 21 december 2008

Var tar tiden vägen?!

Galet! Snart är det ett nytt år... Var det inte nyss jag tog examen?

Som vanligt har jag bara sovit. Jag känner mig SÅ tråkig. Är helt trasig, ska bli väldigt skönt med ledighet. Jobba två dagar först. Varit duktig och rensat i garderober idag. Men tyvärr är det bara en början känner jag, blir nog ett par omgångar till...

Fick beröm av min chef i fredags igen. Känns väldigt bra! Har bara jobbat 3 månader och det flyter på och de tycker att det går fort. No complaints! Jobbar rätt hårt dock, gör två personers jobb + att de inte hyr in fotograf längre utan jag sköter den biten också! Lär mig sjukt mycket och trivs som bara den! Bra folk och min chef är världens bästa! Vi fick elektroniska peppar- och saltkar i julklapp! Jag visste redan vad det var så Jesper fick öppna paketet. Han blivit väldigt glad eftersom det är något vi tänkt införskaffa och den gamla kvarnen låter för jävligt. De var dessutom riktigt snygga!

T&C var här på middag i torsdags. Mögelostfylld kycklingfilé med potatisklyftor. Vin och glögg på det. Fick en samling med 5 små Blossa-glögg-flaskor av dom! Tack tack! Ska bli spännande att testa!

Nu ska jag njuta av delicatobollar. Mmm.

1 kommentar:

Löpning & Livet sa...

Vad kul att du trivs så bra och att det går så bra för dig! Ha en lugn och skön jul nu!