söndag 25 juli 2010

Inception

Bra film, snygg och ett bra slut.
Hans Zimmer och Christopher Nolan är ett perfekt par såsom Tim Burton och Danny Elfman!
Dock har jag lite svårt för att "alla" filmer idag ska vara över två timmar långa... Komedier har förbud på att vara över 90 min långa. Såg It's Complicated som var 120 min. Varför? Usch.
Anyway, kan inte berätta något om handlingen känenr jag... Inte avslöja något. Måste ses! Men det är ingen film jag kommer att se flera gånger. Den är ingen "The Dark Knight"!

Regn, regn, hur mysigt som helst. Men med min tur så regnar det väl i tre veckor nu, under hela min semester. Jaja, idag ska jag se ett gäng filmer! Ska vara duktig att rensa skrivbordet också. Som grafiker och fotograf så har man en massa lappar med idéer, inspiration, tips i pgrogram, kom i-håg-lappar... Sen har man ju allt annat skräp som skräpar. Så lite duktig ska jag vara!

Inga kommentarer: