tisdag 6 juli 2010

Promenad x 2

Woho, tog ut friskvårdstimmen på jobbet idag innan lunch och gick runt strömmen med Linda. Det hann bli varmt, regnet o molnen försvann, så svettigt var det.

Fick currygryta med lamm, J hade fixat när jag kom hem, yum! Gick igenom bröllopsbilderna och brände ut dom och markerade mina favoriter. Catta var sugen på promenad så det blev en tripp till skogen och vi gick 3,5 km. Dock mötte vi en snok, som man vid första reaktionen tar för en orm. Mitt hjärta höll på att hoppa ur mig, usch, inte gilla. Alls. Så 2 promenader idag och hann även pilla med ytterligare ett frilansjobb ikväll. Och ätit massa jordgubbar har jag också!

Nu är det dags att tvätta bort ansiktsmasken och sova! God natt!

1 kommentar:

Löpning & Livet sa...

Men är inte snok en orm då? :) Usch jag hade dött!!