lördag 24 juli 2010

SEMESTER!

Sååå skönt, fast det inte känns. Hmm... Var hos Hårdoktorn igår och blekte o kliptes o stylades. Mats är bäst! I love you! Såg ut som en docka - vitt hår, "hängande" snedlugg med spänne. J & A dök upp på Munken (där semestern invigdes) och J ville hålla mig som ett barn och vagga mig. Eller sätta mig i bokhyllan. Han undrade om mina ögonlock stängs om han lägger mig ner. Hahahaha.

Tittar på en väldigt energisk katt. Han älskar lördagar då båda är hemma och har en lugn morgon. Han är överallt och studsar i och ur kartonger m.m. Han är så mysig!

Var på Knäppingsborg och såg Jonathan Johansson i torsdags. Mysigt, mycket folk, många man kände. Fotade lite. Tittade på när andra drack, jag var duktig med mitt vad med C. Men nu är det semester så nu kan jag få lyxa lite!

Inga kommentarer: