söndag 15 maj 2011

En härlig helg!

Igår kom Js föräldrar, mina föräldrar och E på lunch! Js föräldrar bor i Karlskoga, så det är en bit att åka. De hade med sig blommor, oregano, paprika m.m. och ett klösträd till katterna till balkongen! Vi bjöd på plocksallad och äppelpaj. Möblerade sedan om lite på balkongen och nu är det bara lite inredning kvar. Och plantera om några växter och kryddor. Supernöjda!

Idag åkte vi med mina föräldrar till Plantagen och köpte en elgrill, en Weber Q140 + tillhörande vagn. Fungerar riktigt bra! Snabb upphettning, och på 30 min var den kall igen. Köttet blev jämt grillat och inte alls stekt, som det kan bli på elgrillar. Så nästa helg blir det grillfest!

Har även uppdaterat mitt cv och fått iväg en ansökan idag, ska bli spännande att se om jag får någon respons på den!

Nu blir det soffläge och förhoppningsvis en film... Lite vila behövs innan en ny arbetsvecka.

Inga kommentarer: