söndag 8 maj 2011

Nya glasögon

Igår bokade jag tid på Specsavers i Hageby då de fått hem en båge jag beställt. E och jag tog en promenad dit, perfekt väder! Jättetrevlig personal hjälpte mig med bågar m.m. och jag köpte även solglasögon med styrka. Finally kommer jag att se när jag har solglasögon på mig..! Ett bar svart/röda FCUK bågar (de jag beställde) och ett par svart/vita Tommy Hilfiger blev det. (Dassig bild på svart/vita...)

Smakade sushi på Bamboo Sushi, vilket var jättegott! Det serverades även en massa spännande tilltugg. Promenerade till stan igen, J var tvungen att hoppa in och jobba lite men var hemma igen när jag kom hem. Gick och handlade mat för kvällen och häftpistol och buntband inför balkongbyggandet. Eller, ja till nätningen, vi ska inte bygga en ny balkong... Upp med jord på vinden, kastade skräp i insamlingen och sedan städade vi balkongen. Torkade av räcket, hyllor och dörrar. Äckligt. Dammsög (179:- för en liten på Media Markt!) och skrubbade betonggolvet. Skönt att vi hann med allt! Åt grillad kyckling och avslutade kvällen med Due Date. Jag har sett den på bio tidigare, mycket rolig! Väldigt nöjd med dagen! Idag ska bygget börja...

Inga kommentarer: