lördag 16 augusti 2008

Ledig!?

I torsdags blev det lite för mycket. Osäker framtid, portfolio måste bli klar, söka jobb, retuschera, planera nästa helgs bröllopsfotografering. Pust! En sak i taget. Min hemsida får uppdateras senare, när jag får tid och ork. Pratade med ena bossen igår om hur framtiden verkar se ut. Min boss kommer på ondag, så på fredag blir det möte och vi bestämmer hur vi ska göra.
Så igår och idag har jag min "day off". Förutom vanliga jobbet igår. Var på reklambyrån och snackade lite, fick tips och pepp. Har trejobb att söka i helgen. Minst. Det är bra!
Fikade med Catta idag, pratade av mig och beslöt bra saker. Hon ska även hjälpa mig lite med hemsida! Tack vännen! Nu känner jag mig klarare i min stökiga hjärna!

Snart blir vi hämtade och ska på kräftskiva och middag hos min familj. Blir en tidig kväll känner jag. Blir inte så jobbfritt, kom jag på. Ska leverera bilder på däck som jag fotat på pappas jobb, som inte är helt klara. Fixar det där. Mamma har efterlyst bilder från alla kalas vi haft osv. Ska fixa skiva till henne också.

Imorrn kanske jag får vila?! Förutom jobbsök då. Trött som en gnu...

1 kommentar:

Löpning & Livet sa...

Vad skönt att det börjar ordna upp sig! Jag vet precis hur du känner det.. först alla "problem" på en gång, men sen brukar det mesta lösa sig tillslut ändå.. man borde tänka lite mer på det och inte oroa sig så mycket :)