fredag 8 augusti 2008

Trasig

Kände i helgen att tröttheten har hunnit ikapp mig. Men det har jag inte tid att tänka på. Deadline blev flyttat till idag. Har till 11 på mif och har 3 bilder Fia ska hjälpa mig med. Jag är helt slut i huvet så jag får inte till en grej. Hoppas hon har ett supertrick! Ringde Micke vid 23.30 igår och fick hjälp, men jag var för trött för att få saker rakt. Så blir det när man jobbar heltid och driver företag. Damn! Har varit lite för mycket! Men idag levererar jag 21 retuscherade bilder! Go jag! Måste bara dricka 3 liter kaffe.
Hel veckan har sett ut så här: Går upp 8. Äta frukost dricka kaffe. Jobba 2 h med retusch. Cykla till jobbet. Jobba jobba jobba. Det har dragit igång nu och i förrgår och igår kom det sammanlagt 2 300 sändningar som vi ska rätta avsändar ort på. Jättekul. Cykla hem kl 20 och ladda för 2-3 h framför datorn med retusch. Pust. Jag är trasig. Men imorrn får jag sovmorgon! Yey!


Bilder från båda bröllopen kommer nästa vecka! Och uppdatering hur det gick.

1 kommentar:

Anonym sa...

Usch jag avundas dig inte det minsta! hang in there