söndag 31 augusti 2008

Väntan...

det har varit sjukt mycket denna vecka. Ovanligt va? Suck. Jobb, jobb, jobb. Gå igenom bilder. Gå igenom Mickes bilder. Skicka bilder. Skickat ansökningar. Storstädat. Fixat lite portfolio. Lunchat med Eva (som börjar sitt nya jobb på måndag - GRATTIS!). Shoppat. M.m.

Idag åkte Jesper och jag med Jessica och Lisa till Himpan och tittade på en massa fina amerikanare. Uj vad vackert. Kommer bilder! Städat som tokar har vi också gjort och äntligen köpt en ny almanacka. Skjutsade brorsan till Skärblacka och köpte thaimat och sen försökt att se "There will be blood". Vilken tråkig film! Vi gav upp efter 2 h. Det gick inte mer. Då var det en halvtimme kvar. Snark. Eftersom jag sitter uppe och väntar på att klockan ska bli 1.30 då jag ska hämta bror så ville jag inte riskera att somna av tristess. Så vi tittade på Batman istället. Inget skoj att vänta. Väntar på en annan grej också. Måndag är en scary dag. Men ååååh vad jag hoppas!

Köpte böcker för 1 242:- idag. Hihi. Bara fotoböcker! Nästa omgång blir det grafiskt!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Håller tummarna för att det blir så som du hoppas på! :)

Anonym sa...

Full fart hela tiden verkar det som :) Har Eva fått nytt jobb? Va kul, vart ska hon börja?

JA efter en flaska mintu blev det lite skakigt, men fan va vi skratta =)