onsdag 20 augusti 2008

Pepp!

Jag är jävligt pepp på att söka jobb! Igår blev det 2 ikväll blir det ytterligare 3. Alla är spännande men jag hoppas verkligen på ett dem, det är även genom en kontakt. I helgen är det sista bröllopet, ska bli både spännande och skönt att sista helgjobbet är över for now. Jag behöver verkligen vara lite ledig och koncentrera mig på min portfolio och hemsida. Har massa idéer!

Sen börjar det bli dags att boka grejer till Londonresan – woho, semester!

I måndags innan spinningen var jag och handlade lite energi och då gick 3 stycken söta gothare förbi. Figursydda rockar, killarna hade vit skjorta och svart slips. Jättefint! Blir alltid glad att se att stilarna lever vidare i de yngre .- och OJ vad jag lät gammal nu. En av dom sa att jag hade en snygg tröja – Joyd Division. Jepp, tant kan fortfarande! ;) Jo visst har man dragit ner på sin stil, men jag orkar inte fixa mig alla dagar. Och nu väntar jag på att mitt hår ska växa ut. Lååång väntan. Det blev blekt igår iaf! Fia var över och hjälpte mig, blev jättebra! På torsdag är det klippning hos Mats Hårdoktorn!

Sen på spinningen höll jag på att ramla av cykeln! En helt vanlig kille som drog igång med Rammstain, fortsatte med VNV Nation och Apoptygma Berzerk’s ”Bitch”! Jag fick helt klart extra energi! Hans pass ska jag köra fler gånger! Det är bara lite struligt när man jobbar kväll… Åh, vad jag vill ha ett DAGjobb inom det grafiska! *drömmer*

Inga kommentarer: