tisdag 2 september 2008

Helgen som var


Coolaste bilen! Det är ju en Batmobil! Hahahaha. Tydligen en snubbe som byggt den alldeles själv med delar från olika bilar. Tror att han även är från Norrköping. Wow!
Kul att glo på bilar, nån gång ska jag ha ett stort åbäke! En Chevrolet eller Buick kanske. *drömmer*
Rikard var ju här i söndags på middag! Han hade med sig en massa Kit Kat Chunky med jordnötssmör - som såklart inte går att köpa i Sverige. De är mumma! Fick en goodiebag med en dvd med musikvideos med olika fotografteman som hans elever har gjort och den nya katalogen för designutbildningen som han fotat till. Läckert! Vi ses 2-3 gånger per år och allt är precis som vanligt när vi ses. Intensivt blir det, man ska uppdatera allt och snacka foto och grafik osv. Men i oktober ska vi åka och hälsa på i Rochester! Hoppas att allt klaffar bara...
På torsdag är bossen tillbaka, måste fixa en massa bilder tills dess. Pust, kan någon trycka på pausknappen?! Snart ska jag iväg och fota gravid mage, måste skynda skynda innan det blir för sent! ;)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag vill också ha en Batmobil :DDD Såg några ungdomar som skulle på balen i våras när jag bodde i vingåker, dom kom åkande i riktigt sliten gammal amerikans polisbil, en Blues Brothersbil. Det såg lite skoj ut det med och lite annorlunda emot alla superfina bilar folk åker med till såna tillställningar.

Anonym sa...

Jo det stämmer, han är från Norrköpng. Strömer heter han, kallas heavy, och är min garage-granne :) Det är en riktigt sjukt snygg bil, han har en matchande husvagn till den oxå, har du sett den??
Spana in fler bilder på http://www.heavy.nu/