söndag 7 september 2008

Jag lär mig inte den enkla vägen utan den svåra...

jag skaffade mig virus from HELL i tisdags kväll. Jag fick vara glad i 12 h för mitt nya jobb. Sen blev det en sömnlös natt. Köpte mig äntligen en extern hårddisk och tankade viktiga saker under fm och kväll. Virusscannade hårddisken från Jespers dator och den var virusfri! Men jag litade inte på något och vi har gått igenom mappar och grejer och IDAG har jag sett att allt har klarat sig och Jesper har blåst om datorn. Fått jobba på laptopen ikväll med bröllopsbilderna. Ligger efter som bara den pga virus och nytt jobb! Både glada och tråkiga nyheter... Pust. Jag är så glad att jag lärt mig att dela på hårddisken i 3 delar. C-disken existerade inte. Syntes inte. Kontrollpanelen kom jag inte åt. Jag var utloggad som användare. Sov inte en blund den natten. Är fortfarande skärrad. Måste komma ifatt med retuscheringen. Ska jobba på nya jobbet på tisdag och onsdag förmiddag innan det vanliga jobbet. en hård vecka men väldigt spännande ska det bli!

Inga kommentarer: