söndag 14 september 2008

Nervös...

... för morgondagen! Första riktiga arbetsdagen på nya jobbet! Tokmycket information som ska in i mitt huvud! Dessutom ska jag klura på hemsidan så jag lär mig den. Lugn, lugn, lugn.

Igår var vi på Black Lion Inn och firade lite. Vi blev 9 personer vid middagsbordet och de flesta åt hamburgaren - supergod och hur stor som helst! Sen trillade några till in under kvällen och det var väldigt soft. Några vänner som inte setts på flera år så det fanns mycket att prata om. Tyvärr övertalades vi att gå med till Bomull. Eller jag sa ifrån hela tiden men kom inte undan. Vi stod nog ut i 30 min. Blä. Folk knuffades och tafsade och var allmänt vidriga. När folk dansade som tokar till Lasse Holm's (heter han så?) "Macaroni"-låt så fick jag nog. Hemgång.

Idag har jag varit trött. Tgti det lugnt och kostat på mig ledighet. Något jag lägntat efter länge. Film, tv-skräp, dokumentär om Helmut Newton. Micke dök förbi och vi tittade på hans nya bil. Riktigt nice. Har äntligen börjat installera program på min dator igen. Den är som ny igen. Ingen brådska med någo nu iaf, skönt. Ikväll ska vi se "Sling blade" som vi lånat av Ricky, Jesper ska dit och tatuera sig imorrn! Jag hinenr nog dit en sväng i slutet för att kika lite!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Wee vad spännande med nytt jobb! :)

Här ska alla gå på kåren heeela tiden. Fine, billig öl men schlager hela kvällarna? Ryyyys. Jag vill gå ut nånstans där det är trevligt och skönt musik men verkar inte vara så många andra som är intresserade tyvärr.

Löpning & Livet sa...

Lycka till imorn!