torsdag 11 september 2008

Woho!

Har smygstartat mitt nya jobb. I tisdags och onsdags jobbade jag 8-11 och det kändes jättebra. Mycket trevligt folk och trevlig miljö. Avslappnat. Har redan hittat en filmtok. Eller, han hittade mig. The Dark Knight är alltid ett hett ämne. Ska försöka hinna se den igen innan den slutar att gå.
Jobbade heltid också efter detta, så det har varit två lååånga dagar. Idag ställde jag klockan på 9.30, sov i 10 h. Välbehövligt! Så idag mår jag lite bättre! Ikväll blir det snabb promenad hem, in i duschen och iväg tilll Anso och Johan och dricka vin och spela wii. Sen tar jag med Anso och bjuder henne på Peter, Björn & John. Jag vann nämligen biljetter från Corren! Ska bli kul! Vi behöver lite quality time, har setts alldeles för lite. Inga planer imorrn fm förutom att åka och köpa fika till mitt ”avtackande”. Känns lite overkligt att jag faktiskt ska lämna stället jag jobbat på sammanlagt ett x antal år. Nytt liv på måndag! Både Jesper och jag börjar nya karriär på måndag! Han är nu Content manager på MED. Mer ansvar och sälj. Shit, vad omtumlat det har varit. I somras trodde vi att vi skulle leva på endast Jesper a-kassa under hösten och nu har båda jobb med bra lön! Lovely!

1 kommentar:

Löpning & Livet sa...

Härligt att allt löser sig till det bästa! Lycka till båda två på måndag!