tisdag 2 september 2008

Jag är nu...

marknadsassistentEconova! :D
Det har gått sjukt fort. Skickade cv för 2 v sen. I onsdags ringde de, i torsdags var jag på intervju, igår på lunch med marknadschefen och chefen över marknadsassistenten och idag ringde de och sa att jag skött mig på lunchen. ;) Iiiiih! Jobbar här t.o.m. nästa vecka och jag börjar på Econova den 15e september. Snabba ryck! Jag hinner knappt andas! Detta måste firas! Nästa lördag lär det bli. :)
Nu ska jag fortsätta hoppa på molnen!

7 kommentarer:

Anonym sa...

*hoppar med, eftersom virtuellt kan jag hoppa hur mycket som helst WOHOOOOOIOOOO*

Grattis grattis grattis! Det är så sjukt kul! :D

Anonym sa...

Gratulerar! Vad roligt, skönt att äntligen få jobba med det du vill! :)

Löpning & Livet sa...

Åh vad kul!! grattis grattis!! :D

Anonym sa...

Yey, grattis dig! :D

Anonym sa...

Åh va kul!!!!! Grattis i massor gumman!!!! Kram

Anonym sa...

Grattis till nya jobbet! Inte så dumt!

ingy sa...

Tack alla! :D