lördag 5 april 2008

Gratulation + anställning!

Grattis mamma som blir 60 idag. Eh, tiden går fort, eller vad säger man?
Kl 14 ska vi träffa Anna från klassen som är i stan och supportar sin kompis som ställer ut på Arbetets Museum. En massa Gamleby-elever. Spännande! Ska bli kul att träffa Anna!

Efter det åker vi hem till mina föräldrar där det ska fikas och grattas. Sen blir vi hämtade i vit limousine och åker till La Mansion, en av de bästa restaurangerna i Sverige. Där blir vi bjudna på 3-rätters middag. Mmmm! Vad jag längtat efter denna dag! Då gör det inte så mycket att man knappt haft råd med mat den senaste tiden. Ikväll ska det ätas!

Dessutom. Jag har något att fira. Vikariat = $$$$$ Orkar inte vänta på något som kanske inte ens blir av. En offert betyder ingenting. Så jag tackade ja till 5 månader vikariat på DHL. Jepp, I'm back. igen. För 3e gången. Men vafan, det är pengar som sagt! Tror typ alla bara har semester i tankarna nu ändå. Finns en liten chans att få jobb under april o maj, men sen är det kört i 3 månader. Så jag satsar på att ha en snygg portfolio att visa upp i höst och hoppas på jobb då! Vore perfekt om projektet det pratats om blir av då istället för nu.

Dags att studsa in i duschen! Woho, superfint väder ute, vilken dag!

1 kommentar:

Anonym sa...

Grattis grattis, pengar är ett nödvändigt ont!

Btw vad har du för mailadress? Tycker jag kollat runt på helgon och lite så där och inte hittat nån. Och både Sibbe och Patricia är ju offline när man behöver dom *s*