lördag 19 april 2008

Jobb, jobb, jobb del 2

Redan andra veckan blev det en massa övertid. Två dagar har jag jobbat drygt 10 h. Ändrat tider två dagar. En dag fick jag gå normal tid - min dagvecka! Härlig känsla att strutta hem i solen vid kl 16! Det är intressant, antingen har man inte jobb eller så jobbar man ihjäl sig.

Tänkte gå ut med Jess igår och se Nifters men jag orkade inte efter det långa passet. Däckade kl 23 och sov till 10. Oj. Vaknade med halsont. Inte kul, hoppas verkligen inte att jag blir sjuk, har varken tid eller råd med det. Gick till Färgargården med T&C och premiäråt (för i år) en panini med kräfstjärtar och aioli. Den är grym! Vandrade runt på stan, det var ett tag sedan. Träffade Larsson och hans lilla dotter, väldigt söt måste jag säga! Gjort ett tappert försök med städning också. Dammsuga blir det imorrn. Snark. u har vi ätit hemgjorda hamburgare med Max's friscobröd som man kan köpa i butiken. Mumsigt! Hamburgerbröd är nu en helt annan värld. Hehe.

Inga kommentarer: