tisdag 29 april 2008

Så trött, så trött...

Kom i säng vid 5 på söndagsmorgonen och gick upp 10 för att jag trodde att jag skulle somna tidigare på kvällen. Haha, där fick jag. Slog efterlistningar som en tok igår för att jag skulle vara ledig en massa timmar idag. Såg i kors av trötthet. Promenera hem för att sedan rusa iväg med cykeln som stått ute i en evighet och behövde rustas upp. Trodde det skulle gå fort och bli billigt. Hade då inte sett att nån jävel stulit min VÄXEL! På cykeln alltså. WTF? Bara plasthöljet fanns kvar. Som tur var hade cykelaffären en begagnad så jag får cykeln imorrn. Men jag hade behövt den till denna stressiga dag..! Men det var bara att kliva upp tidigt och rusa till jobbet (30 min promenad) för att jobba jobba jobba i 3 h sen gå raskt hem. Fräsha upp sig, rusa till Expert för att kolla om bildenra kommit (självklart hade de inte det) sen förbi McD och äta lunch på vägen till Lucky 7. Pust.
Jesper blev äntligen klar med sin drake idag! Jag har dokumenterat förvandlingen av hans gamla ankhkors till en japansk drake. Cool! Ricky rockar!
Kl 15.30 sprang jag vidare till intervjun som tog 45 min. Jobbigt! Usch vad det är läskigt med intervjuer. Men det gick bra, tror jag! Haha. Vi får väl se vad som händer. Tryckeri vore riktigt schysst!
När jag kom tillbaka hade de precis blivit klara. Blev en liten tur på stan sen hem och nu ska jag däcka i soffan. Jag kan inte fokusera blicken. Och imorrn blir det övertid. Oj, vad skoj. Men på torsdag ska jag fanimej vara ledig, om så Jesper får binda fast mig. Jag måste varva ner.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Håller tummarna för dig och jobbet :)

ingy sa...

Tack! :)