söndag 13 april 2008

Seg helg

Jahopp det var den helgen. Inte fått nåt gjort. Men det har varit en trevlig helg iaf! Skulle smitit tidigare från jobbet för att gå och se Rawhypnols och Entombed men beslöt mig för att inte gå back en massa pengar så jag jobbade snällt till 20. Blev en soft kväll och vi såg Sin City igen, verkligen en grym film! Längtar efter uppföljaren, men det dröjer tydligen 2 år till. Jobbigt.

Igår var det Lakritz och Diskotetet och Pain Macinery spelade. Var extremt mätt så det dröjde tills vi tog oss till förfesten hos T&C. Lyssnade på skum musik och snackade skit med E & M som oxkså var där. Tyvärr hade ljudteknikern dålig koll så det var väldigt skränigt under Diskoteket så jag blev döv på ena örat. C och jag var väldigt inställda på dans men det blev bara en låt. Joy Division. Det kom väldigt passande när T gjorde sina Ian Curtis imitationer. Haha! Pain Machinery var verkligen skräp. Jag är en EBM tjej men det var hemskt. Varför behövdes det 4 killar på scenen? 2 snubbar som skrek ord (undrar om det ens var riktiga ord) och eko på allt gånger 100. Det pumpades så mycket rök så man knappt såg nåt. Tog några bilder sen hittade vi gänget längst bort i lokalen. Efter 3 min gick vi hem. Det är första gången jag lämnat ett ställe tror jag pga av bandet. Blev nattkäk sen vandring hemåt. Idag har det varit soffläge hela dagen och nu är min kladdkaka klar!

2 kommentarer:

Löpning & Livet sa...

Kul med utgång, det var alldeles för länge sen! usch det är nog ett tecken på att jag börjar bli gammal :)

ingy sa...

haha samma här angående utgång... är kanske 3e gången i år eller nåt. gammal är nog ordet. och icke-singel... haha!