lördag 3 maj 2008

Tattoo på Lucky 7



Nu är Jespers tatuering klar! Visst, bakgrunden ska till också, men det blir i höst. RickyLucky 7 är det som ska ha cred! Det är en cover-up. Den svarta stenen är ursprungligen ett ankh-kors. Hua, vad jag är sugen på att tatuera mig... Men jag får snällt vänta tills nästa Japanresa. Hehe. Ruygen i Tokyo som gjort Jespers första drake ska göra min. Wow, vilket konstverk! Spara pengar och vänta till det. Sen kanske det lossnar för mig att välja motiv...

Bilar för hela slanten i torsdags. Träffade Annika, Robban och Strömma vid De Geer. En liten Nathalie ringde också men hon var vilse i stan och vi fick inte tag i varandra efteråt. En annan gång tjejen! Malin var ute med sin likbil. Hon gör även de kände Fuzzy Dizes. Fluffiga och håriga tärningar. Det var nog 50% av alla bilar som hade hennes konstverk hängandes i backspegeln! Kul!


Kändes som att alla var lediga och glada igår utom jag. Men som tur var jobbade jag dag. Fick äntligen cykla så det gick fortare hemåt. Vi gick till Bagarstugan och köpte en kladdig mumisg brownie och sen lyxade jag med thaimat som jag ska äta till lunch nu. Varit och hämtat bil, idag blir det storhandel. Och städ. Yey. Ibland hatar jag att vara vuxen. Ikväll ska vi till Anso & Johan, Josse är på besök. Har inte träffat henne sedan Jesper och jag började dejta och det var ju ett tag sen, hehe. Blir lugnt. Scarface är ju på tv!

(Fattar inte vad som hände med texten idag... Suck.)

2 kommentarer:

Anonym sa...

snyggt!

och texten; en av anledningarna til latt jag bytte från denna bloggen till blogg.se istället för det muppade jämt. fast nu så muppar ju blogg.se ganska bra också....

Anonym sa...

Tjenna bruden! Hittade dig här =) haha Du skrev ju trots allt adressen på msn..
Kul att se lite hur det går för dig och vad du gör!
Saknar dig allt tjejen!
Kanske dags för en fika snart?!?!
KRAM KRAM
angelicablohm.blogg.se