söndag 4 maj 2008

&/¤¤()&¤¤%))=/(/ deklaration!

Fattar noll. Förstår varför alla jag träffat denna helg sagt; "äh, det lämnar jag bort". Det var första och sista gången. Får se hur det blir med detta. Allt är bara grekiska för mig.

Lånade bil igår och åkte på utflykt (well, nästan iaf) med Jesper. Vi åkte till djuraffärer, ÖB, Rusta, Media Markt och Ica Maxi. Rusta är tydligen the place to be. Först ställde sig Jenny bakom oss i kön och jag såg Nicklas stå i den andra. När jag snackade med Nicklas och fru så kom Linda från Adecco förbi. På Ica träffade vi David. Ska nog ut och röra på oss oftare. Hehe. Köpte mitt första tv-spel! Viva piñata! *asg* Har läst en massa recesioner där det fått bra betyg och retat Jesper och bett honom köpa det förs sina pengar. Men nu hittade jag det svinbilligt så jag chansar! Har dock inte haft tid att spela...

Var förbi Michis och Leo idag! Gav en liten present från oss. En bok, tänkte att kläder får de nog tillräckligt... Visade sig att det är den allra första boken! Yes, jag var först! Hahah. Skulle lämna bil och gå promenad med Fia så det blev ett kort stopp. Dessutom ville jag inte riskera att bli sjuk, Leo var dyngförkyld... Iiiip!

Promenad med Fia, gick förbi brorsan där Alex var ute och cyklade. Fikade på stan, blev bjuden på glass, tack tack! Sen har jag haft panik resten av dagen för detta jävla papper som ska in senast imorrn. Ska skriva på det nu och glömma bort allt.

Tandoori-räkor i pitabröd blev kvällens rätt. Supergott! Kul med nya rätter, måste experimentera mera!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hihi vad e det med spelet viva pinata egentligen....har en annan kompis som oxå e helt såld på det...kanske jag oxå måste införsaffa detta spel...hmmm

Kram kram