fredag 9 maj 2008

Var tar tiden vägen?

När jag jobbar 12-20 känns det som att jag inte får något gjort. Jag går upp tidigt, äter i lugn och ro, kollar alla mailkonton, nyheter och bloggar. Diskar. Gör iordning mig. Oj, dags att gå?! Suck. Blir nog promenad idag. Istället för cykel. Skönt att röra på sig.
Fick smita kl 19 igår för att kolla på IFK - AIK genom DHL. Vi var ju där med tält och hela köret. En av bossarna kastade in mig o Jesper i tältet innan matchen där vi fick öl, vin och plockmat. Soltorkade tomater! Mmmm! Vi fick biljetter båda två efter mycket strul. Det enda jag sa var att OM det finns biljetter kvar när jag slutat obba (efter 20) så kan vi ta oss dit o gå in. Men vips så var jag där i tid och biljetter till båda. Jaja, det var kul med spänning och nåt roligt i tristessen! Hittade Tomas + kompis bland 13 000. Vi hade biljetter på samma läktare. Otroligt.

Idag blir det thaimat på jobbet, något att se fram emot. Imorrn åker jag till Sthlm och möter upp Gunnarsson för att gå på David Lachapelles utställning! Ska bli otroligt kul!

Inga kommentarer: