lördag 24 maj 2008

Våga Vägra Schlager!

Inte en chans. Jag har tyvärr inte undgått att höra Sveriges bidrag, men resten har jag sluppit. Vi har precis ätit tacos och det blri nog film snart. Fia och Fredrik kämpar med sin vindsvåning så vi får satsa på grillning en annan dag. Var nere i hamnen och kollade på Ostindiefararen Götheborg, mäktig! Var beredd på att betala 100 kr för att kliva ombord på den (trots det dyra priset!) men det var så sjukt mycket folk. De kunde inte röra på sig på däck. Hade varit mäktigt att traska omkring där i lugn och ro med massa utrymme. Och låtsas att man är pirat! Arrrrh!

Frohm kom förbi igår. Jag jobbade till 20 han dök upp vid 21. Bjöd på några drinkar och det var snack och slappt. Sen kom vi på den briljanta idén att gå ut lite för sent så vi missade halva priset i baren och fick betala dyrare inträde. Vi missade det med 5 min. Hehe. Jaja, vi fick ett bås och kunde snacka i lugn och ro. Lakritz blev det dådå. Träffade Lars och Jonna, det var länge sen! Industrigrabbarna med. Gamlingarna intog dansgolvet till Welle:erdball och fortsatte med Komatron och slutade med KLF. Hahaha, men vad kul vi hade! Värsta gympapasset, pinsamt ju. Dags att röra på sig, få upp flåset. Tog sällskap av Andy + flicka (namnet är bortblåst just nu! Sorry) till McD och vi kom fram till att man är gammal när man går hem en timme innan stängning... Hehe.
Dags att bläddra igenom videoteket!

2 kommentarer:

Anonym sa...

jag måste ha dålig humor för jag hade hysteriskt roligt åt att kolla på alla galna bidrag i esc! :D

Löpning & Livet sa...

Själv nöjde jag mig med att kolla 5 min i slutet av omröstningen. Bara för att inte var helt borta under diskussionerna :)

Låter kul med dansandet! Undrar när jag ska få tid och ork att ta mig ut.. :)