söndag 18 maj 2008

Uppdatering

Uppdaterar min hemsida, ligger efter massor. Vårt Norrköping kom i torsdags, min bild på redaktören Lina, från förra året. På fredag ska jag ha möte med ett gäng gymnasie-elever som ska fota Horse Show i Åby. Måste göra en massa förarbete under veckan. Var på konference för Horse Show i onsdags med Tommy. Malin Bayard satt bredvid mig och det kändes ganska jobbigt när fotograferna satte igång. De tjuvstartade lite. Sen sprang jag runt och fotade också och slapp vara med på bild. Hehe. Horse show är sista helgen i maj, dock är det hundutställning och Jespers föräldrar kommer då och på kvällen spelar Invaders för sista gången. Tråkigt!

Magnus på Gestaltningsbyrån ringd ei måndags och frågade om jag ville publicera en annons och 4 bilder gratis i hans praktikants tidning! De hade några sidor över och all publicering är bra! Blev jätteglad för erbjudandet! Så kvällar och mornar har gått åt till att fixa allt. Igår lämnade jag in annonsen! Det är en gratistidning i A6 som ska delas ut på caféer och frisörer om jag förstått rätt. Spännande!

I fredags bjöd Tomas med oss ut, jag kom dock sent eftersom jag jobbade. Bittert att veta att alla sitter o äter gott på Durkslaget, men men. Blev sen biljard och dricka hela kvällen! Sprang på Andy på vägen. Mycket trevlig kväll!

Har dessutom hunnit att söka jobb denna vecka!

3 kommentarer:

Löpning & Livet sa...

Åh vad kul med horse show!! Och mailn baryard är ju en gammal idol till en hästtjej som mig :)

Anonym sa...

Coolt, fast jag gillar inte henne riktigt för hon är en ganska dålig förebild för alla småtjejer som har henne som idol. Hon brukade gå och röka när hon ledde hästarna och sånt där på tävlingar.

Ja appropå uppdateringar, blir det några Japanbilder nån gång då? ;)

Anonym sa...

ska bli kul och se som bilderna sen när du är klar iaf :)