söndag 25 maj 2008

Hoppsan!

Ett tag för några år sedan var jag en flitig användare av tradera. Nu har det varit lugnt. har bara köpt min i.d make up där eftersom det är mer än 100 kr billigare där än i butik. Och det är dyrt smink så... iaf, denna vecka har det ändrats. Tyvärr vann jag inte filmen Control idag, men jag var väldigt nära! Det blev först Sluggos klätterträd för 850:-. (Vi är ju 2 som delar på kostnaden också) Sen smink för 238:- och nu precis en underbystkorsett för 105:-. Galet! Men nu får jag lugna ner mig en stund. Tänkte fixa håret hos frisör och det kostar inte gratis.

2 kommentarer:

Anonym sa...

tradera är farligt, det är sååå lätt att haka upp sig i klick-och-köp-fingret! jag försöker akta mig för det stället numera, fast jag brukar köpa mina inpackningar och silkesdroppar där för dom är sjukt mkt billigare där. 150 spänn för 150 ml droppar, 200 spänn för 50 ml i butik.... :S

In waiting sa...

Tradera är ett lurigt ställe! Man blir av med massa pengar på saker man egentligen inte visste att man ville ha om man inte ser upp! ;)

Förresten, vad gör du den 25/7?