tisdag 6 maj 2008

Wow, jag deklarerade själv!

Mitt företag alltså. Det är jävligt mycket mer avancerat än att deklarera sin privata ska jag säga. Pust! Efter diverse sammanbrott och ett gäng samtal i söndags beslöt jag mig för att skicka in allt o låtsas som att det regnar. (Varför säger man så..?) Kastade in det på vägen till jobbet. Oj, vad fort det går med cykel! Jag var sen, trodde jag men kom ändå 10 min innan jag började och då hade jag cyklat förbi Skatteverket. Cykel rockar. Anyway, på jobbet hörde jag från fler att jag måste lämna in om jag inte ansökt att få lämna det senare. L sa att jag skulle fylla i och lämna in så har jag iaf försökt. De återkommer om jag gjort fel. Jag hade 3 pers som försökte hjälpa mig. Men vad svårt det är! Jespers kompis fick 14 dar extra på sig genom ett kort samtal. Så jag frsökte jag med. Gick inte. Trots mina darrningar på rösten. Hehe. 20 min samtal och jag fick lite nys om vilka rutor av 97 jag skulle skriva i. Det var 3. Väntade på att dagen skulle ta slut så jag kunde cykla hem o fylla i allt o cykla till Skatteverket igen. Väl hemm gick det smidigt, jag har varit duktig och skrivit upp allt och räknat ihop alla pengar som cirkulerat. Så det tog 2 minuter. Cyklade dit och tillbaka på 15 min! Wow, helt otroligt. Sen tog jag mig en appletini, det var jag välförtjänt av!

Inga kommentarer: