onsdag 30 juli 2008

28

Då ska man vänja sig vid en annan ålder. 28 låter mycket äldre än 27. Blev ingen rockstjärnedöd. Det är ju bra. ;)

Fick nyss ett samtal från intervjuaren från igår. Fick inte jobbet. Kunde de inte väntat tills imorrn åtminstone med dom nyheterna? Fick iaf bra respons och de ser mig gärna söka fler tjänster hos dom. De som gick vidare hade även erfarenhet av handikappade, därför gick de vidare. Vilket jag förstår. Men det är alltid tråkigt att missa jobbchanser, särskilt när det är ett spännande jobb!

Nåväl, tillbaka till mitt happy cloud där jag varit sedan filmen började igår. Bland det bästa jag sett! Undrar om man kan skaffa en sån Batman-dräkt till J...

1 kommentar:

Anonym sa...

Åh, attans vad trist! :/
Men bra att de ändå håller dörren lite på glänt?

Grattis på födelsedagen! :D