tisdag 1 juli 2008

London calling!

15-22e oktober! Fy fan vad skönt! Först åker vi till Rikard & Zarah i Rochester onsdag - lördag. Bila lite ute på landet kanske. Vandra planlöst runt bland gamla slottsruiner. Otroligt vacker stad! Skönt att ta det lugnt! Sen åker vi till London lördag - onsdag och shoppar, pubar och hälsar på kompisar!
Fick tråkiga nyheter i söndags. The Dev, min favvopub är typ no more. Barägarna har fått gå och det är några nya idioter. Har hört förut att de jobbar hårt på att få Camden till nåt inneställe och det var inte alls som förr när vi var där senast. Dessutom brann det i vintras, ett helt kvarter... Anyway, min kompis Steve som är dj på Dev stannade kvar fastän barpersonalen gick. Det ångrade han. Nån idiot har skrikit elaka saker och hotat honom med barstolar osv. Personalen har inte brytt sig eller hjälpt honom. Så han slutade men får inte gå och hämta sin utrustning. Skumt. Tror inte jag ens vill gå dit och se hur det ser ut utan att leva på mitt gamla kära minne. Damn.

1 kommentar:

Anonym sa...

låter najs, det är så jag blir avis :P