fredag 18 juli 2008

Jag är inte bitter...

Haha, yeah right. Nä, men jag borde väl vara glad för att jag har jobb och pengar. Men sitta här när vi är klara sedan kl 18.30 bara för att vänta på en fil en fredagkväll. Dessutom är Jespers brorsa Alex med familj på besök. De kom väl redan vid 17 om inte tidigare. Bittert.

Har iaf fyllt i ytterligare ett cv på nån arbetssökarsida, så någon nytta har jag gjort! Åh, svarta naglar har jag oxå! Och snart får jag faktiskt cykla hemåt för att slänga mig i soffan med trevligt sällskap och en kall gin & tonic i handen! Tjoho!

2 kommentarer:

Anonym sa...

usch det är så satans segt att sitta och vänta på att få gå hem när man inte har något att göra. speciellt när man vet att det inte finns en chans att kompa hem tidigare.

Anonym sa...

att va bitter och sen fixa grejen me sprit de är helt underbart :} jag stödjer haha