torsdag 3 juli 2008

Sex & the city

... var väldigt bra faktiskt! Jessica och jag gick igår. Berg & dalbana i känsloväg. Den kändes inte för lång heller. MEN. Publiken. Fy fan vad jag är glad att jag inte är 14. Man borde få ha en sån där elstötspinne som man zappar kossor med som man får använda på störande idioter på bio. Prassel, prassel, prassel - *zapp!* 4 små kids och de som satt ytterst ropade till varandra osv. låter jag gammal? Inte då. Det är ren jävla hyfs för filmentusiaster! Man betalar 100 kr för en film man verkligen vill se. Jag går inte bio bara för att pga av priset. Då vill jag höra dialogerna och inte hör folk som sitter och skriker "Hahaha såg du?!"
Skjut dom.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Argh, sånt stör mig! Jag viskar till den jag är med om jag bara inte kan hålla käften. Och när Charlotte fick sin bebis så sa jag jättehögt: "AJ!" för jag tyckte det såg smärtsamt ut att ha fött fram en så stor unge! :D
Men annars så är det elstötar som gäller, ja!

Carro sa...

Filmen va bra. Svängde verkligen från typ ledsamt till glatt hela tiden.

Hoppas allt e bra med dig.
Kram kram