tisdag 15 juli 2008

Tröttsamt

Åh vad det är seeegt och tröttsamt att inte ha något att göra på jobbet. Vänta på att få gå hem och att alla papper ska komma in. Det värsta är denna förbannade fil som kommer kl 19.40. Vi är klara vid 19 och slutar officiellt kl 20. Nästan alla chefer har semester så vi vet inte om vi får gå tidigare eller inte. Sluta 19.45 är en stor skillnad faktiskt. Man sitter här och tänker på alla andra som kan hitta på något roligt, för länge sen! De som slutade kl 17. "Vad är en bal på slottet..." Så känner jag mig. Får iaf saker gjort på förmiddagarna när jag jobabr dessa tider, det är bra! För när jag jobbat här och skrivit av siffror och granskat saker så är jag så trött i ögonen i huvudet att jag inte vill se åt en dator.

Har iaf bestämt mig för en ny design på hemsidan! Vill bara hem och jobba med den men jag vet att jag kommer att vara för trött för det. Testade det nya albumet man fått gratis på www.one.com idag. (Absolut det bästa stället på nätet!) Här finns bilder från midsommar! Smidigt som tusan. Men jag får vänta lite, har bilder att retuschera till ett jobb. Skulle vilja vara klar med det innan nästa fredag då det är dags för ett nytt uppdrag. Mitt första bröllop! Spännande!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Usch, sånt där är så trist, det är det tråkiga med att jobba sena tider!

Hoppas du får ny energi snart gumman! *kramar*

Löpning & Livet sa...

I know the feeling :( Sitter själv och väntar på att få gå hem.. tyvärr är klockan bara halv sju och jag ska vara här till tio, blä!

Anonym sa...

då kanske det kan komma upp lite japan bilder då ;)))