söndag 6 juli 2008

Duns, duns, DUNS!

Fan vad jag hatar grannens barnbarn! De beter sig verkligen inte normalt. Undrar om de lär dom att marschera där uppe? Skrik rakt ut och bankande (ja, bankande) på piano! Söndagsångest och detta gör inte saken bättre? Ska jag gå upp och predika om att Gud gjorde söndagen till en vilodag? Nåt speciellt måste jag nog ta i med.

Anyway, har varit rätt lugnt idag. Jagar fortfarande en nya bra rakhyvel, spännande va? Var på snabbfika hos Michis & Leo och snackade lite. Vi alla kommer att komma till helvetet. Hehe. Men vilken härlig humor vi har... *s* :)

Uppdatering 5 min senare:
Nu fick jag nog. Jag gick upp - jag fick skälla på barn. De ställde ungjäveln framför mig så jag fick skälla och förklara. Ingen ursäkt dock. Men hon skulle komma ner och be om ursäkt sen sa dom. Yeah right. Hotade ungen att hon kanske aldrig får hälsa på sin mormor igen. Ha! Evil!

1 kommentar:

Anonym sa...

Oooh! Jag applåderar ditt mod och din oräddhet! :D
Helt rätt!