söndag 13 juli 2008

Fika & shopping - en perfekt söndag!

Hade sån söndagsångest. Redan när jag gick och lade mig igår. Svårt att koppla av och tänker bara på allt som måste göras osv. + hata-jobbet. Det är så ostimulerande så det är skrämmande.

Men idag ska jag söka hela tre jobb! De vill att man ska kunna ALLT i hela världen, men vafan. Det är bara att söka. De bestämmer ju.


Idag fikade vi på Broadwayexpress med Jessica och Strömma. Mycket trevligt! Mumsida polly-brownies med marshmallows på... Snyltade lite på Jessicas toast oxå - supergod! Visste innan jag var där att detta kommer bli mitt nya hak! Amerikanskt 50-tals café, kan det bli bättre?! Har alltid funderat på att dra igång nåt amerikansk-inspirerat diner eller något. Nu slapp jag göra det, tihi.


Gick in på New Yorker och skickade direkt hem Jesper för jag visste att det skulle ta ett tag. Typ en timme. Hehe. Blev två t-shirtar och tre linnen. 205:- Nice!



Då blev jag genast på bättre humör - fika, vänner och shopping! Dessutom kommer Anso och Johan ikväll och vi ska titta på 80-tals slasher; Maniac! Jimmy hade med den när jag skulle få låna film, tjoho!

3 kommentarer:

Löpning & Livet sa...

Fika, vänner och SHOPPING, kan det blir bättre :)

Anonym sa...

hehe jag stog och kollade på just de där linnena på new yorker i västerås för någon vecka sedan men jag bestämde mig för att jag inte skulle spendera en massa pengar så det bidde inga.

Anonym sa...

Låter verkligen som en grym söndag. Kram