söndag 27 juli 2008

Makarna Leo ^_^

I fredags jobbade jag bara halvdag för jag skulle vara fotograf till våra vänner Michis & Mikael Leo's bröllop! Varmt som bara den, mitt i solen stod vi! 35 pers. Mycket att hålla reda på. Kameran tyckte det var ansträngande och lite varmt. Men det blev bra! De var så fina! Ganska svårt att fota nyktra svenskar dock, de gömmer sig gärna för kameran. ;) Men några ställde gärna upp!
Levererade bilderna igår, antog att de höll på att spricka av nyfikenhet. Tar lite tid att rensa men det var ju ingen retuschering, det är ju det som tar längst tid. Det kommer sen. Idag ska jag retuschera 21 bilder som en beställt i present.

Var på Elgiganten och Media Markt igår! Jesper köpte äntligen en ny kaffebryggare, en OBH Nordica. Har alltid kikat på den chili-röda men den silvriga var det rea på och det funkar ju med tanke på att vi har mycket metallic hemma. Fick tag på det jag var ute efter; Sweeney Todd för 99kr! Den släpptes i onsdags! Billig billig! Så blev vi en fläkt rikare oxå. Låter en del men oj vad svalt och skönt vi hade det i natt! Det blev lite mat shopping oxå, föräldrarna skulle dit och de bjöd även hem oss på grill på kvällen. En heldag med andra ord!

Så... har jag iaf fotat mitt första bröllop innan jag blir 28, alltid något! Vad ska jag mer hinna med? Hehe.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vi är verkligen supernöjda!
Och shit vad man önskar att man bara kunde le och hålla sig snygg, men så funkar det ju inte! *asg*

Nåja, vi är jättenöjda även med gruppfotona, det är ju så att folk gömmer sig med flit och inte på de korten, men det löser sig, de var mest för vår skull och ska ju inte ut till tidningen direkt.

IMG_7568.JPG vill vi nog ha i tidningen... Tror jag! :D

Anonym sa...

Korten på Michis och Leo var sååå himla fina.. du är duktig du =D