tisdag 22 juli 2008

Intervju FFS!

Igår ringde de och gjorde en intervju på telefon i 10 min. Om jag inte hört något på ett par veckor så har de gått vidare med andra sökande. Men de ringde redan idag och sa att jag var en intressant kandidat! Marknadsassistent är titeln. Uppgifterna är många och stora. Intervjua personer, skriva ihop allt, fota, göra layout m.m. Uppdatera hemsida och arrangera mässor dessutom. Spännande! På tisdag kl 10 gäller det. Dagen innan jag fyller. Hmm, ett jobb i födelsedagspresent?! Haha, vore nice!
Wish me luck!

5 kommentarer:

Anonym sa...

*håller tummarna*

Anonym sa...

Åh va kul. håller tummarna hårt för dig :)

Anonym sa...

Självklart håller jag tummarna för dig och hoppas att du får det jobbet, lät ju superkul!

Löpning & Livet sa...

Åh! Hoppas att du får det! Jag ska hålla alla tummar och tår!! :)

ingy sa...

Tack alla! :) Iiiip!